Полиграфия

Відповідно до законодавчих вимог, у продаж в Україні надходять Тільки товари, на які виробник, посередник або продавець завдав маркування. Це роблять шляхом розміщення на упаковці, тарі, окремих компонентах товару самоклеючих маркувальних етикеток, ярликів і бирок. Зміст інформації для розміщення на маркуванні регулює законодавство України. У нас найкраща полиграфия наклейки

З маркування споживач повинен дізнатися:

найменування товару;
головні властивості і особливості продукту;
про зміст небезпечних складових, які можуть спровокувати погіршення здоров’я;
ціну, правила придбання та використання товару;
дату виготовлення і термін придатності;
кінцевий термін реалізації, умови зберігання;
контакти виробника або імпортера в разі імпортної продукції.

Маркувальна етикетка може доносити цю інформацію за допомогою тексту, малюнка, умовних позначень або штрих-коду.

Переваги використання маркувальних етикеток
Використання в маркуванні штрих-коду або серійного номера робить її практичною і функціональною. Маркування товару з нанесеним штрих-кодом і автоматичне розпізнавання інформації на етикетці:

прискорюють процеси і спрощують роботу в роздрібній торгівлі, при управлінні великими складами, в логістичних компаніях і на промислових підприємствах;
підвищують контроль за обігом продукції;
підвищують точність розрахунків.

Добавить комментарий