Меню

Джефф Безос-самий розумний хлопець у бізнесі

Июнь 19, 2017 - Разное
Джефф Безос-самий розумний хлопець у бізнесі

Просто, коли ви думаєте, ви знаєте, Amazon, компанія йде і все змінюється.
Амазонки (подіями тижня, Tech30) потряс світ роздрібної торгівлі в п’ятницю з новинами, що вона погодилася купити весь харчовими продуктами (ВФД) за 13,7 мільярда доларів. Угода миттєво перевернув в сегменті супермаркетів і перетворив компанію електронної комерції в цегли та мінометних гіганта.
Ви могли почути майже падіння щелепи на Уолл-Стріт. Але ті, хто пропрацював на Amazon або стежив за компанією уважно за років, були менш здивовані. Причина: це класичний Джефф Безос.
Генеральний директор і засновник компанії Amazon провів останні два десятиліття, доводячи, що його честолюбство не знає кордонів. Спочатку створювалася як онлайн-продавець книг, компанія Amazon збільшився в залізними, хмарні сервіси і потокове показує-часто на багато років випередивши своїх суперників.
«Джефф-безумство-божевільний, як лисиця», — говорить Надя Shouraboura, колишній виконавчий директор Amazon, хто покинув компанію в 2012 році. «У нього є дуже чітке бачення і дизайн».
Основні концепції зводиться до того, щоб перетворити все роздрібної торгівлі-один сектор за раз. Він може почати з книг, але Amazon продає свою власну лінію одягу, експериментував з бронювання готелів і апартаментів можуть замовити доставку продуктів через Amazon свіжий.
З придбанням продуктів харчування, Amazon має потенціал, щоб взяти більший шматок ринку, який робить 600 мільярдів доларів у продажу тільки в США.
По темі: Джефф Безос хоче, щоб ваші ідеї благодійності
«Клієнтам не подобається тягати великі магазинні тележкаи по довгих проходів супермаркету, але вони шарься якість м’яса і овочів», — говорить Shouraboura, хто працював на вище керівництво Безос і допомагав здійснювати нагляд за глобальної ланцюга поставок компанії Amazon. «Об’єднуючи краще від цегли та мінометних досвідом з ефективністю технології супермаркети будуть перетворені.»
Amazon також можете використовувати чарівність продукти, щоб продати більше абонементів. І компанія побудувала онлайн раптом майже 500 фізичних магазинах, які він може використовувати для розвитку своїх відносин з новими та існуючими клієнтами.
Інвестори швидко усвідомили блиск Безос з інтернет. Amazon акції підскочили на 3% на початку торгів п’ятниці, яка є незвичною для бізнесу оголошуємо дорогих придбань. У той же час, акції для роздрібних і продуктових конкурентів провалилися.
«Це великий стратегічний крок», — говорить Майкл Пачтер, аналітик wedbush, відзначаючи його потенціал для розширення продуктового можливість доставки Amazon в двадцять разів. Він додав, що Безос є «самим розумним в будь-якому бізнесі».
Безос заробив цей титул. Більшість з тих, хто безпосередньо конкурувати з них залишилися в пилу. Кордони закрили. Barnes & шляхетний (БКС) продовжує боротьбу. Компанії Walmart (wmt) було ефективно витрачено 3 мільярди доларів, щоб принести на колишній Амазонки exec, щоб допомогти йому конкурувати в інтернеті.
Навіть його однолітків зараз знайти себе, граючи в догонки. Гугл (як googl, Tech30) і яблуко (акцій aapl, Tech30) обидва намагаються копіювати успіх Амазонки знайшли Відлуння з смарт-спікер. Microsoft (літери msft, Tech30) і Google також намагається побудувати хмарних послуг, щоб конкурувати з Amazon Web-сервісів, його дико прибутковий бізнес.
Джефф безос розумний
«Джефф є поєднання неустанної, творчої, дисциплінованою, багатогранний і сміливий у Розмір свого бачення. І він зміг застосувати цю здатність на кілька великих категорій одночасно», — говорить Sukhinder Сінгх Кессіді, який працював у Amazon в початку року.
«Що робить його в стані купити всю їжу в той же час він є переосмислення створення контенту і доставки оптом», — додає вона. І саме тому «світ в змозі повірити, що Amazon однозначно можна зробити».
Щоб бути впевненим, що Amazon має свої в’єтнамки. Пам’ятаю 3-ї пожежної телефону його запустили з великою помпою тільки припинити наступному році? Ні у нас.
Але низка успіхів самохідні Amazon, щоб бути одним з п’яти найдорожчих компаній і зробив Безос другою найбагатшою людиною в світі.
З його мільярдами, Безос довів свою ділову хватку виходить за рамки роздрібної торгівлі. Він придбав газету «Вашингтон пост» за 250 мільйонів доларів в 2013 році. Папери зараз вигідно, зростає штат і недавно перевищила один млрд щомісячних переглядів сторінок-все у важкий час для індустрії засобів масової інформації.
А у вільний час, він будує космічний компанію під назвою Blue походження.
Винос від цих підприємств буде такою ж, як блокбастер цілому придбання продуктів харчування: Джефф Безос має безмежні амбіції і кошти, щоб підтримати це.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика