Меню

Франція вважає, що вона може перевозити людей на машиніста потягу до 2023 року

Июнь 19, 2017 - Новинки
Франція вважає, що вона може перевозити людей на машиніста потягу до 2023 року

Хто сказав, що автомобіль-єдиний вид транспорту, який могли б виграти від водія?

Звичайно, не інженерів у Франції, які мають великі надії на майбутнє своїх потягів. За даними нового доповіді від FranceInfo, SCNF, французької державної залізничної компанії, що відповідає за управління залізничних служб країни, має свої види на те, що він називає проект «потяг безпілотник». Метою є прототип цієї технології, щоб бути на шляхах до 2019 році (хоча це перевезення вантажів, а не людей, в першу чергу).

Вам не обов’язково бути в змозі сказати, що в цьому поїзді немає кондуктора, принаймні, здалеку. Швидше за все, французьке видання нот, це просто бути оснащений зовнішніми датчиками призначені, щоб стежити за перешкодами на своєму шляху. Якщо датчики виявляють потенційну небезпеку на своєму шляху, він спрацює автоматичне гальмування. У кінцевому рахунку, компанія сподівається, що цей некерований поїзд може зробити для більш ефективного подорожі за рахунок виключення «виснажливі маневри налаштування на станціях перед вильотом», — хоча це, ймовірно, не внесуть у список самих швидких поїздів у світі.
Перші люди повинні мати можливість їздити на цьому поїзді Дрон до 2023 року, пробираючись між Парижем і південно-сході Франції. Але не хвилюйся-будуть люди на борту, які не пасажирів. Водій все одно буде на руку, хоча його роль багато в чому буде зведена до закриття дверей і втручання у разі виникнення надзвичайної ситуації.

Більше Цифрові Тенденції
Токіо робототехніки фірма готова побудувати безпілотних таксі для Олімпійських ігор 2020 року
Майбутнє розумного будинку може бути автономною, а прийняття рішень для вас
Цей Дрон розміром з Аеробус може перевозити вантажі через океан
Хоча ідея автоматизації громадського транспорту може здатися трохи складною для деяких,Матьє Chabanel, директор відділу компанії sncf, вказав, що некерований поїзд не дуже відрізняється від функції автопілота на літаках.»В літак, у вас завжди є водій, на щастя, але у вас є автоматична система рульового управління», — зазначив він. Те ж саме відноситься до французьким поїздів. Аналогічні зусилля докладаються для створення самокерованих вантажівок, а також.

Якщо все піде добре, SCNF вважає, що він міг би вирівняти, як регулярність і швидкість руху поїздів, особливо в Парижі, в одному з французьких транспорту. Так що стережися, світ. Франція ставить високу планку, коли справа доходить до автономні технології.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика