Меню

Google планує відстежувати витрати по кредитній карті

Май 25, 2017 - Новинки
Google планує відстежувати витрати по кредитній карті

Google планує відстежувати мільярди кредитних і дебетових карт продажів порівняти онлайн кліків з грошей, витрачених в автономному режимі.
Google Attribution дозволить рекламодавцям, щоб побачити онлайн Пекло Кемпайнс, генерувати чи в автономному режимі продажів.
Оголошуючи службу, Google говорить, що він захоплює близько 70% кредитних і дебетових карт операцій в США.
Критики кажуть, що вона являє собою ще один удар на приватне життя.
Google оголосила про випуск нового продукту в BlogPost, кажучи: «У перший раз, Google Attribution дає можливість кожному маркетологу оцінити вплив їх маркетингу на різних пристроях і крос-канал — все в одному місці.»
Google має величезну кількість даних на користувачів мережі, від послуг, таких як AdWords, Google Analytics і DoubleClick Search, які поєднують в собі відомості про рекламних оголошень на пристроях з тим, що було шукати в Google.
Google може також збирати інформацію про місцезнаходження від телефонів, що дозволяє йому працювати, коли користувач побачив оголошення, і чи були вони шукали продукт рекламується і відправився в автономний магазин, щоб купити його.
Він представив вимір магазину подорожі назад в 2014 році, використовуючи дані про місце розташування на мобільних телефонах, щоб відстежувати, коли людина відвідав магазин.
«У віці до трьох років, рекламодавці в усьому світі виміряли більше п’яти мільярдів відвідувань магазину,» сказав він.
Він додав, що «сторонні партнерства» Google, вже захопити близько 70% кредитних і дебетових карт операцій в США, але не виявив, хто партнери, або як була захоплена інформація.
Google не буде мати доступ до докладної інформації про те, що проводять люди, — замість цього вони вивчають вартість всіх покупок в певний період часу.
«У той час як ми розробили концепцію цього продукту років тому, потрібні були роки зусиль, щоб розробити рішення, яке може задовольнити наші суворі вимоги конфіденційності користувачів,» сказав прес-секретар.
«Для досягнення цієї мети ми розробили нову технологію, призначені для користувача шифрування, який забезпечує дані користувачів залишається приватним, безпечний і анонімний.»
Google DeepMind додаток пацієнт легальність під сумнів
П’ять великих оголошень від Google I / O
«Що дійсно цікаво мені, що, оскільки компанії стають все більш нав’язливим з точки зору їх збору даних, вони також стають більш замкнутими,» сказав Марк Ротенберг, виконавчий директор Electronic Privacy Information Center в Washington Post.
Вимірювання відвідувань магазину буде агрегатуватися і анонімне, і ніяких даних про місцезнаходження не використовуватимуться спільно з рекламодавцями.
Користувачі можуть відмовитися від сервісу, перейшовши на свою сторінку оголошення установки і зняти прапорець, який говорить: «Крім того, використання активності облікового запису Google і інформації для персоналізації оголошень на цих сайтах і додатках і зберігати ці дані в своєму акаунті Google».
Користувачі також можуть відключити персоналізацію для всіх оголошень Google. І вони можуть призупинити або видалити свою історію місцезнаходжень.
Служба в даний час обмежується США і, ймовірно, вдарив бар’єри, коли вона розгорнута в Європі пізніше в цьому році, говорять учасники кампанії приватність.
Майбутнє Положення про захист даних Загальних прагне затягнути способи онлайн фірми і для збору даних і вимагають онлайн фірм, щоб отримати явну згоду від споживачів про використання даних.
«Одна річ, яку люди регулярно заявляють як» повзучий «онлайн це коли реклама слід за ними по всьому Інтернету. Ці плани з’являються продовжити» моторошним «в фізичному світі,» сказав Ренате Самсон від Big Brother Watch.
«Якщо люди хочуть, щоб уникнути їх купівельних звичок відслідковуються на вулиці за допомогою Google, від магазинів або від банків, вони повинні обмежити обсяг даних, вони передають.
«Компанії відстежувати і контролювати, щоб розрекламувати до нас Якщо ми не хочемо, щоб зробити це, взяти під свій контроль ;. Не дають свою адресу електронної пошти для цифрового прийому, перевірки умов, уникати використання картки лояльності і де можна вибрати оплату готівкою «.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика