Меню

Jivochat bot

Май 30, 2018 - Новости
Jivochat bot

Набридло розбирати спам і витрачати дорогоцінний час співробітників колл-центру даремно?
Тоді Jivochat bot з можливістю налаштування фільтру мата і спаму за індивідуальними параметрами – це саме те, що Вам потрібно. Щодня тисячі користувачів інтернету зв’язуються з онлайн-консультантами допомогою Jivochat, щоб отримати відповіді на питання. Часто високий темп роботи спеціалістів по роботі з клієнтами не дозволяє сортувати потік вхідних листів, не витрачаючи час на спам, щоб із загального числа звернень вибрати повідомлення від реальних користувачів, готових замовити товар або послугу. Детальніше на jivochatbot.com.

Можливості бота

Можливості jivochat bot
Фільтрація мата
Фільтруйте кореспонденцію, моментально блокуючи повідомлення користувачів, що містять в собі нецензурну лексику або мат.

Фільтрація спаму
Захиститеся від розсилки спамерів, встановивши Jivochat bot. Це не тільки заощадження часу, але й вірний спосіб збільшення конверсії.

Налагоджений сценарій
Початковий діалог з клієнтом — не варто хвилюватися, що клієнт покине ресурс не дочекавшись відповіді.

Встановлення пріоритетних слів
Звернення, що містять у собі важливі слова, будуть передані першими на обробку фахівця колл-центру.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика