Меню

Мессенджер Google Allo создаёт стикеры на основе селфи

Май 18, 2017 - Uncategorized
Мессенджер Google Allo создаёт стикеры на основе селфи

Google додала в месенджер Allo нову функцію на базі машинного навчання. Тепер користувачі можуть створювати стікери з власних селфи. Нововведення доступне Allo для Android, а ось користувачам iOS доведеться почекати.

image1

Ви робите селфи через додаток, після чого воно порівнює знімок з величезним набором ілюстрацій, створених художником мультфільму «Всесвіт Стівена» Ламаром Абрамсом (Lamar Abrams). Щоб штучний інтелект підбирав стікери під фотографії максимально точно, постаралися живі люди: вони оцінювали ефективність роботи програмного забезпечення.
Перші доступні в Allo стікери виглядають саркастично, але розробники планують додати в месенджер і інші стилі, які будуть поєднуватися з настроєм користувача і різними моментами.
«Наступний набір може бути більш милим і підходити для щирих моментів, — сказала творчий директор Allo Дженніфер Деніел (Jennifer Daniel). — Потім, можливо, ви зможете перетворити себе в собаку. Якщо емодзі розширили світ спілкування, неважко уявити, як може розвинутися ця технологія і мову. Цікавіше всього буде слухати те, про що люди на нього кажуть».

image5

Деніел розповіла, що технологія поки не бездоганна і при роботі з нею можуть виникнути труднощі. Одна з них — облік різних оточень.
«Традиційним підходом комп’ютерного зору в зіставленні селфи з зображеннями було б проаналізувати пікселі і алгоритмічно визначити значення атрибутів допомогою перегляду значень пікселів і подальшого вимірювання кольору, форми і текстур, — пояснила Деніел. — Однак люди сьогодні роблять селфи при будь-якому можливому висвітленні і в будь-яких позах. Люди легко можуть виділяти і розпізнавати якісні особливості зразок кольору очей незалежно від освітлення, але для комп’ютерів це дуже складне завдання. Коли люди дивляться на колір очей, вони не просто інтерпретують значення пікселів синього або зеленого кольорів, а враховують навколишній візуальний контекст».

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика