ТОП-20 найбільш популярних сайтів інтернету

Як ви думаєте, який сайт найпопулярніший в світі? Google? Не вгадали! Є сайт, який відвідують більше користувачів, ніж пошуковик. І повірте, над продвижением сайтов непогано попрацювали профі! Дивись ТОП-20 найбільш популярних ресурсів в Мережі.
20 місце. Amazon.com 163 мільйони унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Американська компанія, найбільший онлайн магазин, що торгує електронікою, одягом, спорттоварами і навіть продуктами харчування.

Як добився успіху: Amazon починався з кількох осіб, упаковывавших і рассылавших книги. З тих пір він розрісся і продає усе на світі.

19 місце. Sina.com.cn 169 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Китайський портал, об’єднує контент, який генерують ЗМІ і самі користувачі.

Як добився успіху: На початку 2000-х, компанію Sina називали китайським Yahoo. У 2009 році Sina запустила сервіс мікроблогів Weibo і до неї приєдналися 400 мільйонів користувачів.

18 місце. WordPress.com 170,9 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Блог-платформа

Як добився успіху: WordPress привернув величезну кількість користувачів, запропонувавши найпростіші інструменти для ведення блогів та публікації матеріалів у мережі. Завдяки своїй загальнодоступності, WordPress легко перевершив за популярністю інші платформи, що вимагають ліцензійних платежів.

17 місце. Apple.com 171,7 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Майданчик, присвячена продуктам та програмного забезпечення компанії Apple.

Як добився успіху: Apple.com поєднує в собі функції магазину Apple і техпідтримки для користувачів продукції компанії. Сайт запрограмований як домашня сторінка браузерів Safari, які встановлені у всіх пов’язаних з Apple продуктів, що мають вихід в інтернет – а таких налічується сотні мільйонів.
16 місце. Sohu.com 175,8 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Китайський портал і пошукова система

Як добився успіху: Sohu запустився в 1997 році як перша китайська пошукова система. З тих пір розрісся до великого порталу, який об’єднує і ігровий портал і сайт продажу нерухомості.

15 місце. Bing.com 184 мільйони унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Пошукова система.

Як добився успіху: Розкручуванням Bing займався Microsoft, він же доклав масу зусиль, щоб зробити пошукову систему максимально простий у використанні, додавши до неї «соціальну» бічну панель і удосконаливши алгоритми. Крім того, Microsoft платить інших веб-сайтів за посиланнями Bing.

14 місце. Twitter.com 189,8 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Платформа для обміну короткими повідомленнями.

Як добився успіху: З моменту запуску проекту у 2009 році, Twitter став для мільйонів людей самим зручним способом залишатися в курсі всіх світових подій. Присутність у системі інформаційних агентств, політиків і експертів в інших областях зробили Twitter першоджерелом для інформації будь-якого роду.

13 місце. Taobao.com 207 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Китайська онлайн магазин, що пропонує одяг, аксесуари, прикраси, продукти харчування, електроніку та багато іншого.

Як добився успіху: Taobao – китайський аналог eBay і Amazon і один з найбільших онлайн-магазинів у світі. У 2003 році цей проект запустила компанія Alibaba, його відмінність полягала у відсутності плати для користувачів. В результаті проект в короткий термін перетворився в гігантську пошукову систему для продавців і покупців.

12 місце. Ask.com 218,4 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Пошукова система, що спеціалізується на пошуку відповідей на питання.

Як добився успіху: Проект запущений в 1990 році під назвою AskJeeves. Коли його материнська компанія придбала IAC About.com, Ask зміг додати на свій сайт більше контенту. По суті, зараз це щось на зразок оновленого Google.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: ТОП найгірших паролів

11 місце. Blogger.com 229,9 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Блог-платформа

Як добився успіху: Blogger починав як крихітна компанія з Сан-Франциско, яка в якийсь момент опинилася на межі банкрутства. Google допоміг врятувати компанію, купивши її в 2002 році.

10 місце. MSN.com 254,1 мільйона унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Інтернет-провайдер, веб-портал і пошукова система

Як добився успіху: MSN розвинувся з постачальника інтернет-послуг до порталу, аналога Hotmail і MSN Messenger.

9 місце. Baidu 268,7 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Китайська пошукова система для веб-сайтів, аудіо і картинок.

Як добився успіху: Baidu – одна з найпопулярніших в Китаї пошукових систем. У компанії працюють тисячі кращих китайських інженерів, які постійно підвищують якість і швидкість системи.

8 місце. Microsoft.com 271,7 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Сайт, де можна придбати продукти компанії Microsoft, завантажити програмне забезпечення і отримати оновлення.

Як добився успіху: Сайт став популярним завдяки величезній кількості комп’ютерів, що використовують Microsoft Windows і потребують техпідтримці та інших послугах, що надаються компанією.

7 місце. QQ.com284,1 мільйона унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Китайська пошукова система і портал

Як добився успіху: QQ.com створювався за підтримки компанії Tencent як найбільша в Китаї система обміну миттєвими повідомленнями. Компанії вдалося залучити понад 700 мільйонів активних користувачів.

6 місце. Live.com 389,5 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Нова багатофункціональна електронна пошта від Microsoft.

Як добився успіху: Microsoft зробив обидва своїх поштових сервісу – Outlook Hotmail доступними через Live.com. Якщо ви ввійдете на Hotmail.com, то будете перенаправлені на Live.com. З Outlook.com те ж саме.

5 місце. Wikipedia.org 469,6 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: вільна універсальна енциклопедія

Як добився успіху: Будь-який бажаючий може розміщувати і редагувати статті Wikipedia, завдяки чому він став найпопулярнішим джерелом інформації.

4 місце. Yahoo.com 469,9 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Пошукова система і платформа, що об’єднує ряд сервісів, таких як Yahoo Finance і Flickr.

Як добився успіху: Yahoo – один з перший порталів, що з’явилися в 1990-х роках. Люди заходять сюди, щоб дізнатися новини про світові події, спорті, фінансах або щоб скористатися електронною поштою.

3 місце. YouTube.com 721,9 мільйонів унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Платформа для додавання, перегляд і обговорення фільмів.

Як добився успіху: Google купив YouTube в 2006 році, завдяки чому сайту вдалося домогтися загального визнання. З тих пір YouTube став популярною майданчиком, де люди дивляться зворушливі відео з котиками і собачками і відкривають для себе нових зірок на зразок Джастіна Бібера.

2 місце. Google.com 782,8 мільйона унікальних відвідувачів

Що собою представляє: Пошукова система.

Як добився успіху: Коли з’явився в конце1990-х Google, коли ринок пошукових систем був уже переповнений. Йому вдалося зайняти лідерські позиції завдяки найбільшій швидкості і лаконічному дизайну. Зараз Google надає цілий ряд послуг, включаючи Gmail, Google Maps і Google+.

1 місце. Facebook.com836.7 мільйонів унікальних відвідувачів

 

Що собою представляє: Соціальна мережа

Як добився успіху: Марк Цукерберг запустив Facebook будучи студентом Гарварду. Спочатку їм користувалися тільки студенти вузу, але поступово проект розростався, до нього приєдналися студенти інших університетів, шкіл, і в кінці кінців, всі бажаючі старше 13 років.

Добавить комментарий